joi, 4 iunie 2009

Cea mai frumoasa excursie din viata mea







In drum spre herghelia Lucia am vazut cheile Lucavei cand am ajuns la Lucina am vazut doua rase de cai hutul si bucovinean. Cel mai mult m-a impresionat natura de acolo erau peste 20 de manji si 54 de iepe. Eu am calarit un cal de rasa hutul erau ponei foarte draguti si doamna inginera era la fel de draguta ca puii de ponei doamna Geta de la Fundatia Orizonturi ne-a adus prajituri foarte bune. Am vazut mesteacana pitici la rezervatia naturala am jucat batminton cu Betsy. La Herghelia Lucina a fost cea MAI FRUMOASA EXCURSIE.

Un comentariu:

  1. Ai facut o excursie foarte frumoasa! Ai apucat sa calaresti un calut?
    Am placerea sa te invit sa imi povestesti care a fost cea mai frumoasa excursie pe care ai facut-o. Participand la concursul de pe Roxandrei.ro poti castiga multe premii: vouchere emag, promovare gratuita pe blog, diplome, filme, etc.

    RăspundețiȘtergere